Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 63
Pokaż wszystkie komentarzepierwszy motocykl..... ja zaczynałem od yamahy tzr 125 4dl belgrada bo nie wliczam simsonów i innych przypadków. yamahe sprzedałem po 1.5 roku bo wydawala mi sie kijowa i co....? teraz znów ja kupilem.w przerwie jezdziłem cb1 fajne moto ale jakos yamaha mi przypadla do gustu. wiem ze to stary sprzet bo jest z 93r jednak postanowilem w niego zainwestować.ze standardowymi setami kier. byla niestabilna latala mi po drodze za to po załozeniu szerokiej kiery enduro jest poprostu bajeczna w prowadzeniu. wywaliłem paliwozerny silnik 125 który dochodził mi do 15l /100km i wpakowalem 249 4t od suzuki gn i o tym silniku mozna powiedziec ze jest to ideał na poczatki.pali 3-3.5l na /100 do 120km/h fajnie ciagnie i naprawde motocykl stał sie dosć sprytny. na smietnik poszły org oslony,zostawiłem sobie rame deltaboxa i bak,założyłem dosć wygodny i ładny zadupek z gsx a przód zrobiłem na bandit i teraz moge powiedziec ze to jest to czedgo chciałem. pamietajcie moto ma byc jak wasza 3cia noga ,ma robic to czego wy chcecie i wtedy kiedy chcecie,byc dopasowane do wzrostu i wagi,na drodze poprostu przylepione do ciala. co z tego ze 19latek kupi sobie na 1 moto cbr z dupnym silnikiem jak nie utrzyma jej na drodze w nagłym wypadku. moto ma was słuchać
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza